tisdag 7 april 2015

Kit som väcker skaparlust...


Jag, Marie en pysslande 34-åring i trakterna av Ulricehamn  har fått äran och nöjet att skapa med några av de fina kiten som finns i webshoppen.

I kitet som jag använt fanns massor av fina chipboards med självhäftande baksida, snygga diecuts och wood veneers i form av ugglor och kameror. Dessutom fanns tjusiga guldfärgade alfabetsstickers, en guld washi och en turkosgrön washi samt även några ytterligare dekorationer som jag inte använt ännu.
 
Valde att göra ett upslag till mitt PL-album. De filler cards jag använt kommer från bland annat Fancy Pants och American Crafts.
Alla dekorationer och bokstäver kommer från kitet.
 
Det är ett välfyllt kit med flera söta detaljer.



 
 

En närbild på titelkortet där jag använt diecuts (cykeln) turkos washitape, guldfärgad chipboard stjärna, chipboard pilar och guldfärgade bokstäver.


 Diecut blomma och en Wood veneer i form av en kamera.

 
En av mina favorit chipboard "Love" i vitt och guld, enkel men så fin.
 


Hoppas ni finner inspiration till skapandet och att ni kikar på de kit som just nu finns i webshoppen.

Kram Marie

1 kommentar:

  1. Underbar sida och härliga färger, jättefint uppslag!
    Malin

    SvaraRadera